راشین صنعت

ساخت وبلاگ

پرینت ارزان

پرینت ارزان یکی از معمول ترین تعرفه های مچموعه های خدمات چاپ می باشد. این نوع تعرفه مشتریان زیادی از جمله دانشجویان دارد. در ادامه به بررسی چند دستگاه کپی، نکات مهم درباره پرینت ارزان و سفارش آنلاین پرینت خواهیم پرداخت.

دستگاه کپی دیجیتال:

دستگاه کپی دیجیتال رواج بیشتری دارد و کار چند دستگاه مختلف را به صورت همزمان انجام می دهد. فتوکپی دیجیتال چند کاره علاوه بر کپی ارزان، پرینت ارزان، فکس و اسکن را نیز انجام می دهند که داشتن آن بسیار با صرفه تر از خرید چندین دستگاه جداگانه می باشد.

دستگاه کپی آنالوگ:

با آمدن دستگاه های دیجیتال دیگر استفاده از دستگاه های آنالوگ منسوخ شد و امروزه بسیار کم از این دستگاه های استفاده می کنند بنابراین بیشتر ادارات برای صرفه جویی در هزینه ها از دستگاه های دیجیتال استفاده می کنند.

دستگاه کپی رنگی و سیاه و سفید:

این مدل دستگاه همانطور که از اسمش پیداست کپی های رنگی و سیاه سفید را با کیفیت بالا انجام می دهد.

دستگاه های کپی چند کاره:

وقتی آپشن های جدیدی به یک دستگاه اضافه می شود معمولا بر روی قیمت آن هم تاثیر می گذارند. اسکن، پرینت، کپی، فکس و اتصال به اینترنت همه و همه جزء کارکردهای دستگاه های چند کاره می باشد که همه و همه از نیازهای ضروری افراد محسوب می شود.

نکات مهم در مورد کپی ارزان

انجام خدمات کپی ارزان در انتشاراتی به وفور دیده می شود. اما برخی از افراد ممکن است نیاز بیش از حدی به این قبیل خدمات داشته باشند و خودشان بخواهند یک دستگاه مناسب خریداری کنند. به طور کلی قبل از خرید حتما باید هدف افراد از خرید دستگاه کپی مشخص شود و باید یک برآورد کلی از میزان کپی در ماه گرفته شود و اینکه چه مقدار بودجه برای این کار اختصاص می دهد و آیا در کنار کپی به خدمات پرینت و اسکن نیاز دارد. تمامی این ها هدف فرد را مشخص می کند و می تواند به خوبی دستگاه مناسب با نیاز خود را خریداری کند.

مهمترین عاملی که فرد را در مورد انواع کپی ارزان به تردی وا می دارد در واقع کیفیت و قیمت خدمات کپی می باشد. بیشتر دستگاه های تمام دیجیتال از لحاظ کیفیت در درجه بالا هستند و همین امر هم ممکن است بر روی قیمت تاثیر بگذارد پس قبل از اینکه کپی برداری با قیمت مناسب را انجام دهید از نوع دستگاه اطلاع پیدا کنید.

داشتن دستگاه های کپی چند کاره می تواند مزایای زیادی را برای افراد به دنبال داشته باشد یکی از بزرگترین مزایا صرفه جویی در فضای موجود می باشد چون شما چندین دستگاه مختلف در به صورت یکجا در یک دستگاه دارید. زمانی که شما پرینتر و اسکنر ندارید از فضای و هزینه صرفه جویی می شود. همچنین دستگاه های همه کاره در اداراتی نظیر دادگاه ها و دانشگاه های که خدمات کپی ارزان بسیار گسترده است بسیار کاربردی است چون این دستگاه ها قابلیت هایی از قبیل پرینت و کپی لیزری رنگی سریع، کیفیت پرینت بالای متوسط، دوبلکس اتوماتیک( پرینت دوطرفه)، فیدر خودکار اسناد، اسکن رنگی با کیفیت بالا، رابط USB، کارتریج با ظرفیت بالا، قابلیت استفاده در شبکه دارند و همه اینها دلایلی هستند که شما را توجیه می کنند که به جای خرید چندین دستگاه مختلف، یک دستگاه با قابلیت ها بیشتر تهیه کنید.

افرادی که برای با اول دستگاه کپی خریراری می کنند ممکن است سردرگمی های زیادی در این خصوص داشته باشند و کلا از تعداد بازدهی خود در ماه اطلاع نداشته باشند. مقایسه انواع دستگاه های کپی هم کاری وقت گیر است. اگر نگاهی کلی تر به قابلیت دستگاه ها بیندازیم خواهیم دید که هر دستگاهی در کنار مزایای عمده ای که دارد معایبی هم به دنبال دارد و هیچ دستگاه بی عیب و نقصی وجود ندارد.

جمع بندی

در این مقاله سعی شد تا نه تنها به تاریخچه و بخش های دستگاه کپی، بلکه به معرفی انواع و مدل های جدید دستگاه های فتوکپی نیز بپردازیم. همچنین سعی کردیم تا بهترین مدل های جدید بازار را معرفی بکنیم. با مطالع قابلیت های هر مدل و دانستن نیاز های خود می توانید بهترین گزینه را برای کار خود انتخاب بکنید. بهتر از قبل از خرید مشخصات کامل و دقیق تر محصول انتخابی خود را نیز برسی بکنید.

بله، تمام چاپگرهای کامپیوتری جدید دارای مقدار کمی حافظه برای ذخیره تنظیمات چاپگر، کارهای چاپ (در بافر چاپ) و فونت های چاپگر هستند. این امکان به آن ها اجازه می دهد تا حدود زیادی شخصی سازی شده و برای مشتریان ثابت شکلی پیش فرض داشته باشند. داشتن حافظه به طور کلی امتیازی مهم است که در چاپگر های جدید به آن اهمیت می دهند

راشین صنعت ...
ما را در سایت راشین صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashin rashinsanat بازدید : 111 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 14:39

آسانسور هیدرولیک تقریبا ایمن ترین نوع آسانسورها هستند. دلیل این موضوع این است که به خاطر ماهیت لخت سیستم هیدرولیک عملا سقوط در آسانسورهای هیدرولیک اتفاق نمی افتد. البته همین موضوع باعث این می شود که آسانسورهای هیدرولیکی محدودیت هایی داشته باشند، از جمله محدودیت در سرعت و شتاب اما به طور کلی آسانسورهیدرولیک حرکتی نرم و روان تر از آسانسورهای کششی دارند.

آسانسور هیدورلیک چیست؟

آسانسور هیدرولیک: نوعی اسانسور که توسط جک هیدرولیکی کابین را به حرکت در می آورد.

هیدرولیک: عملی است که در تولید، انتقال و تبدیل نیرو توسط مایع تحت فشار انجام می پذیرد.

آسانسورهای هیدرولیکی سیستمی کاملاً شناخته شده هستند که در صدها آسانسور در سراسر دنیا (در کنار سیستم های کششی) و همچنین مقدار زیادی ماشین آلات و تجهیزات آسانسور با استفاده از همین اصول استفاده می شود.

معمولاً آسانسور هیدرولیکی دارای یک اتاق ماشین است که در آن پمپ، مایع و موتور قرار می‌گیرند، بنابراین ممکن است فضایی بیشتری از حد انتظار داشته باشید. بنابراین می‌توانید آسانسور بدون موتورخانه MRL را که عموماً ماشین آلات و غیره را در داخل شافت قرار می‌دهند، با توجه به بخش راهنمایی که در پشت آسانسور موجود است تهیه کنید و آنها را به گزینه کمتری در فضای مجازی تبدیل کنید.

شیوه کار آسانسور هیدرولیک چطور می باشد؟

پمپ مایعات را از مخزن به داخل لوله منتهی به سیلندر منتقل می‌کند. با باز شدن شیر، مایع تحت فشار مسیر کمترین مقاومت را طی می‌کند و به مخزن سیال برمی‌گردد. اما وقتی شیر بسته است، مایع تحت فشار جایی ندارد جز رفتن به سیلندر. با جمع شدن مایعات در سیلندر، پیستون را به سمت بالا هل داده و کابین آسانسور را بلند می‌کند.

وقتی ماشین به کف صحیح نزدیک می‌شود، سیستم کنترل سیگنالی را به موتور الکتریکی ارسال می‌کند تا پمپ به تدریج خاموش شود. با خاموش شدن پمپ، دیگر حرکتی به داخل سیلندر جریان پیدا نمی‌کند، اما نیروی سیالی که از قبل در سیلندر است، نمی‌تواند فرار کند (نمی‌تواند از طریق پمپ به عقب جریان یابد و شیر هنوز بسته است). پیستون روی مایع قرار می‌گیرد و ماشین در همانجایی که هست باقی می‌ماند.

برای پایین آمدن، سیستم کنترل آسانسور سیگنالی را به سوپاپ ارسال می‌کند. سوپاپ توسط یک سوئیچ شیر برقی پایه به صورت الکتریکی کار می‌کند. هنگامی که سلونوئید شیر را باز می‌کند، مایعی که در سیلندر جمع شده است می‌تواند به داخل مخزن مایع خارج شود. وزن سیستم حرکتی (ماشین) و محموله روی پیستون فشار می‌آورد و همین امر مایع را به داخل مخزن سوق می‌دهد. بخش حرکتی کم کم به سمت پایین می‌آید. برای متوقف کردن ماشین در یک طبقه پایینی، سیستم کنترل دوباره شیر را به همان صورت گفته شده می‌بندد.

به بیان دیگر اگر بخواهیم چگونگی کار آسانسورهای هیدرولیک راخلاصه بازگو کنیم باید بگوییم:

آسانسورهای هیدرولیک بر اساس یک اصل اساسی کار می‌کنند: برای بالا رفتن، یک پمپ روغن را به داخل سیلندر هل می‌دهد و پیستون را (که ماشین بالابر را هل می‌دهد) به سمت بالا به حرکت در می‌آورد. برای پایین رفتن، دریچه باز می‌شود و روغن اجازه می‌یابد دوباره به داخل مخزن برود و با استفاده از نیروی جاذبه واگن بالابر به عقب رانده می‌شود.

با بسته شدن شیر، روغن فقط می‌تواند از مخزن به داخل سیلندر برود. وقتی شیر باز است، روغن فقط می‌تواند از سیلندر به داخل مخزن برود.

کنترل های موجود در کابین آسانسور باعث کار پمپ می شود و روغن را به حرکت در می‌آورد. با رسیدن به کف، پمپ خاموش می‌شود و بالابر در بالای پیستون قرار می‌گیرد و روغن آن را در سیلندر گیر می‌اندازد.

موقعیت، اندازه و عملکرد سیلندر می‌تواند یکی از دو گزینه “خالی” یا “بدون سوراخ” باشد.

 

سیستم هیدرولیک در آسانسورهای هیدرولیکی چگونه کار می کند ؟

تبدیل انرژی مکانیکی به قدرت سیال تحت فشار بویسله پمپ ها

انتقال سیال تا نقطه مورد نظر توسط لوله ها و شلنگ ها

کنترل فشار، جهت و جریان سیال توسط شیرها

انجام کار توسط جک

به مجموع عوم ۴ گانه بالا مدار هیدرولیک گویند.

 

مزایای آسانسور هیدرولیک چیست؟

برخورداری از ضریب ایمنی بالا ( عدم وجود احتمال سقوط بخاطر استفاده از جک )

فاقد وزنه تعادل میباشد ( فضایی در حدود ۱۳% به فضای مفید ساختمان اضافه خواهد شد )

کاهش بار اضافی در راس چاه آسانسور ( حذف موتورخانه در بالای ساختمان ) کاهش محاسبات فنی در ستونهای جانبی چاه در نتیجه باعث کاهش هزینه ساخت

کاهش قابل ملاحظه سازه فلزی ( آهن کشی ) در چاه آسانسور که خود باعث کاهش وزن ساختمان نیز می گردد

جابجایی بار با ظرفیت بالا

استفاده از کابینهای تمام شیشه ای گرد ( ۳۶۰ درجه ) در جک مستقیم

صرفه جویی در مصرف برق آسانسور ( در حدود ۴۰% )

نیروی پایین آمدن آسانسورهای هیدرولیک با استفاده از نیروی جاذبه زمین می باشد ( موتور خاموش )

برخورداری از حرکت یکنواخت و نداشتن صدا جین حرکت آسانسور و در درون کابین و داخل طبقات ( بدلیل حذف کادر وزنه ) که موجب آرامش خاطر ساکنین در آپارتمانها می باشد.

دسترسی آسان سرویس کار آسانسور به موتور خانه در زمان سرویس و مواقع اضطراری

حذف موتور خانه در راس پاه صدای استارت موتور باعث آلودگی صوتی برای ساکنین بالاترین طبقه از بین خواهد رفت.

طول عمر زیاد قطعات و استهلاک کم به دلیل کاهش قطعات متحرک

امکان تنظیم سرعت بوسیله شیر کنترل هیدورلیکی که به مراتب کم هزینه تر و ایمن تر از آسانسورهای کششی VVVF می باشد.

امکان افزایش فضای کابین به علت حذف کادر وزنه در ساختمانهایی که طراحی چاه آسانسور آنها براساس آسانسورهای کششی شده

موتورخانه در کف ساختمان و قابلیت انتقال آن تا شعاع ۱۲ متری از چاه آسانسور

توقف ملایمتر و هم تراز تر کابین در طبقات

شیر سلونوئیدی در صورت قطع برق با یک باطری فعال شده و باعث پایین آمدن آسانسور در سر اولین طبقه میگردد. علاوه بر این شیرها، مکانیزمی وجود دارد که می توان کابین را به صورت دستی از روی پاورپوینت به سمت پایین هدایت کرد

آسانسور هیدرولیک چه محدودیت هایی دارد؟

محدودیت در ارتفاع

سرعت کم به علت پمپاژ روغن هیدرولیک در جک

انواع آسانسور هیدرولیک

آسانسور هیدرولیک چاهک دار

همانطور که از اسم این آسانسور مشخص است، در آسانسور هیدرولیک چاهک دار باید قسمت پایینی کابین آسانسور روی یک پیستون نصب می شود و داخل سیلندر حرکت کند. این سیلندر در زمین زیر آسانسور در چاهکی با عمقی برابر با ارتفاع آسانسور رفت و آمد می کند.

کابین این آسانسور از طریق پمپاژ مایع هیدرولیک داخل سیلندر، بالا می رود و زمانی که مایع به مخزن بر می گردد، به سمت پایین حرکت می کند. هنگام نصب آسانسور هیدرولیک چاهک دار باید مواردی مثل سطح بالای آب، سنگ و بستر نامناسب در نظر گرفته شوند؛ گاهی اوقات وجود این موانع موجب بروز مشکلاتی در زمان نصب می شوند.

 

آسانسور هیدرولیک بدون چاهک

آسانسور هیدرولیک بدون چاهک نیازی به چاهک ندارد و برای ساختمان هایی که در زمین های ناپایدار، مرطوب یا صخره ای بنا می شوند، مناسب است. کابین این آسانسور توسط یک جفت سیلندر استوانه ای که در طرفین آسانسور و زیر کابین نصب می شوند و روی کف بتنی محکم شده اند، بالا و پایین می رود.

 

در آسانسورهای هیدرولیک بدون چاهک حرکت آسانسور از طریق پیستون هایی با عملکرد مستقیم صورت می گیرد.

 

آسانسور هیدرولیک طنابی

در آسانسور هیدرولیک طنابی از ترکیب طناب و قدرت هیدرولیک برای حرکت کابین استفاده می شود. در این آسانسورها، پیستون به چرخ دنده ای که یک طناب از میان آن می گذرد، متصل است. یک سر پیستون به کابین و سر دیگر به انتهای مسیر کشش وصل می شود.

 

آسانسور هیدرولیکی طنابی نیازی به سیلندر ندارد و می تواند تا ارتفاع هجده متر بالا برود؛ البته قدرت سیستم طنابی می تواند حرکت آسانسور را به نسبت ۲:۱ برساند. در این آسانسورها گاورنر وجود ندارد و در صورت پاره شدن طناب، کابین سقوط می کند.

 

آسانسور هیدرولیک بدون اتاق

آسانسور هیدرولیک بدون اتاق یا روملس دارای تجهیزات هیدرولیک نیست و آسانسور روی کف چاه قرار می گیرد. در این آسانسور، کنترلر پشت یک کابینت که روی دیوار نزدیک آسانسور قرار دارد، نصب می شود. آسانسور بدون اتاق را می توان در زمان کوتاه نصب کرد و هزینه ساخت آن بسیار مقرون به صرفه است.

 

نحوه طراحی و اجرا آسانسور هیدرولیک چگونه است؟

آسانسور هیدرولیک یکی از ایمن ترین آسانسورهای خانگی بوده و در شرایط اضطراری مثل آتش سوزی و زلزله از جمله آسانسورهای قابل اعتماد است. برای نصب آسانسور هیدرولیک به فضایی در داخل ساختمان یا بیرون از ساختمان نیاز است تا بتوان محورها و سیم کشی را برای آن انجام داد. در زمان اجرا و طراحی آسانسور هیدرولیک نکات زیر را مدنظر داشته باشید.

 

حفر چاهک: اولین گام در نصب آسانسور هیدرولیک، حفر چاهک است. چاهک باید چند متر زیر فوندانسیون یا طبقه همکف حفر شود. بعد از حفر چاهک لازم است که سوراخی نیز برای قرار گرفتن سیلندر پیستون در نظر گرفته شود. بعد از حفر چاهک و فضای سیلندر، باید بتن ریزی انجام شود.

 

ساخت مسیر کشش: مسیر کشش را می توان مدولار و به صورت یکپارچه یا در محل آسانسور ساخت. پس از ساخت مسیر کشش باید سیلندر، پیستون و پمپ را نصب کرد. پمپ یا در چاهک آسانسور یا در فضایی جداگانه نصب می شود و بعد از مونتاژ به پیستون متحرک متصل می شود.

 

ایمن سازی آسانسور هیدرولیک: بعد از نصب مسیر کشش و اتصال پمپ به پیستون باید کابین آسانسور و اتصال هیدرولیک، ایمن شود. همچنین درب های قفل شونده و خودکار، کنترل کننده دما، چراغ های اضطراری و هشداردهنده ها نیز باید نصب شوند.

 

انواع موتورآسانسور هیدرولیک

در آسانسورهای هیدرولیکی نیروی محرکه توسط موتور آسانسور تأمین می شود و با استفاده از فشار روغن کار می کند. موتور آسانسور هیدرولیکی به توان زیادی برای حرکت نیاز دارد و به دو دسته تقسیم می شود:

 

موتور هیدرولیکی مغروق در روغن: این موتور در پاور یونیت نصب می شود و کاملا بدون صدا است. مصرف برق در این نوع موتور پایین بوده و از آن در آسانسورهار هیدرولیکی خانگی، خودرو بر و فروشگاهی استفاده می شود.

 

موتور هیدرولیکی خشک: این موتور با برق تک فاز و سه فاز کار می کند و معمولا از آن در آسانسورهای هیدرولیکی استفاده می شود. موتور هیدرولیکی خشک در بالا یا کنار مخزن پاور یونیت قرار می گیرند.

 

قطعات و تجهیزات لازم برای آسانسور هیدرولیکی

پاور یونیت: پاور یونیت ها به دو دسته تک سرعته و دو سرعته و از نظر خروجی روغن به سه نوع مینی، استاندارد و خاص تقسیم می شوند. وظیفه پاور یونیت تأمین نیروی محرکه برای فشار بر روغن و حرکت جک هیدرولیک است.

موتور هیدرولیک: هنگام انتخاب موتور هیدرولیک باید به ظرفیت آسانسور، ارتفاع رفت و برگشت، سرعت، قطر و تعداد سیلندرها، نحوه اتصال جک و سیستم تعلیق توجه شود.

کابین آسانسور: کابین یا اتاقک آسانسور باید مساحت کافی برای حمل افراد یا بار را داشته باشد.

ریل: ریل های راهنما و اتصالات باید مقاومت کافی در مقابل نیروهای وارده را داشته باشند.

جک هیدرولیک: جک هیدرولیک دارای دو نوع یک مرحله ای و دو مرحله ای بوده و وظیفه آن اعمال فضار سیال به استوانه و ایجاد نیرو است.

ضربه گیر: ضربه گیر از توقف ناگهانی کابین یا وزنه تعادل در انتهای مسیر حرکت جلوگیری می کند.

شیرهای اطمینان و کنترل: شیرهای کنترل کننده در بالای پاور یونیت، محل انتقال روغن به جک و قسمت هایی از لوله انتقال هیدرولیکی نصب می شوند. این شیرها شامل شیر اضطراری برق، شیر ایمنی، شیر سلونودیدی اضطراری، شیرهای تناسبی، شیرهای کنترل و شیرهای قطع و وصل می شوند.

لوله های انتقال روغن: این لوله ها مانع ایجاد نویز و ارتعاش شده و بخش های مختلف سیستم هیدرولیک را به هم متصل می کنند.

تابلو فرمان: وظیفه تابلو فرمان دریافت و اجرای دستورات، تأمین ایمنی آسانسور و حفاظت از قطعات مختلف التریکی و مکانیلی است.

کاراسلینگ یا یوک: وظیفه کاراسلینگ حمل کابین است و از پاراشوت، ستون زیر جک، رولر، کفشک، قلاب تشکیل می شود. هر چقدر طراحی کاراسلینگ از ظرافت بیشتری برخوردار باشد، لرزش و صدای کابین کمتر می شود.

از دیگر قطعات آسانسور هیدرولیک می توان به درب آسانسور، تانک یا مخزن روغن، پمپ و روغن اشاره کرد.

سرعت آسانسور هیدرولیک براساس استاندارد چقدر می باشد؟

آسانسور هیدرولیکی نیز همانند آسانسورهای کششی بسته به محل قرار گیری سیستم محرکه نام گذاری های مختلفی دارند. سیستم انتقال نیرو در بعضی از آسانسورهای هیدرولیک به صورت ترکیبی از هیدرولیک و کششی طراحی و اجرا می شود.‏

 

در نهایت موتور و تجهیزات نصب آسانسور هیدرولیک را نمی توان بطور مشخصی تعیین کرد و بسته به هر نوع، طراحی و فضای نصب می تواند تغییر داشته باشد.

 

موارد مهم سرعت آسانسور هیدرولیک براساس استاندارد چقدر می باشد؟

ابعاد چاه آسانسورهیدرولیک

محل نصب پاورپوینت که میتواند در شعاع ۱۲ متری سیلندر هیدرولیک قرار داشته باشد نا گفته نماند که بایستی سعی گردد که این فاصله در حداقل ممکنه نگهداری شود تا افت فشار بعلت اصطحکاک داخل لوله و خشمهای آن به حداقل برسد.

 

ظرفیت

سرعت کابین

فاصله بالای کابین تا زیر سقف ( over head)

عمق چاه

محدودیت برای حفر پاله جک وجود دارد یا خیر ؟

راشین صنعت ...
ما را در سایت راشین صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashin rashinsanat بازدید : 107 تاريخ : دوشنبه 23 خرداد 1401 ساعت: 12:28

خرید کامپیوتر تدوین

ادیت و تدوین ویدیو، یکی از کارهای مهمی است که کاربران زیادی با کامپیوتر خود به آن مشغول هستند. به همین دلیل، چنین افرادی معمولا به دنبال بهترین کامپیوتری هستند که برای این منظور کاربرد داشته و بتواند بهترین بازدهی و عملکرد را برایشان داشته باشد. ما در این مطلب قصد داریم که بهترین سیستم برای تدوین فیلم و میکس در سال ۲۰۲۱  را معرفی کنیم.

کامپیوترهایی را معرفی خواهیم کرد که فوق‌العاده قدرتمند هستند و مشخصات فنی بالایی هم دارند. این کامپیوترها با ویندوز ۱۰ یا سیستم عامل مک او اس اجرا می‌شوند و می‌توانید برحسب نیاز و سلیقه خود، آن‌ها را تهیه کنید. هرکدام از آن‌ها به راحتی در زمینه ادیت ویدیو کاربردی هستند و کم و کسری نخواهید داشت.

این بدان معنا است که این کامپیوترها با پردازنده‌های چند هسته‌ای پیشرفته، حافظه رم و حافظه ذخیره سازی عالی تولید و ارائه شده‌اند. بیشتر این سیستم‌ها با کارت گرافیک اختصاصی ارائه می‌شوند تا بتوانند این امکان را برای کامپیوتر فراهم کنند که کارهای گرافیکی را با وضوح بالا انجام دهند.

هرچه قدر که کارت گرافیک این سیستم‌ها قدرتمندتر باشد، شما سریع‌تر می‌توانید پروژه‌ها را به سرانجام برسانید و سپس به کارهای بعدی خود مشغول شوید. اگر مطمئن نیستید که کدامیک از این سیستم‌ها برای شما مناسب است، می‌توانید همراه با این مطلب بوده و با مطالعه توضیحات، مشخصات فنی و نقاط ضعف و قدرت هر کدام، یک تحلیل عالی برای انتخاب گزینه مناسب داشته باشید. فراموش نکنید که بودجه نیز یکی از فاکتورهای مهم برای خرید است و به‌همین منظور، ما قیمت حدودی آن‌ها در بازار جهانی را نیز ذکر کرده‌ایم.

کامپیوترهایی که ما در این لیست برای شما آماده کرده‌ایم، رتبه بندی خاصی نداشته و صرفا کامپیوترهای ویندوز و مک را معرفی می‌کند که می‌توانند برای کارهای ادیت ویدیو مناسب باشند. این سیستم‌ها تمرکز بالایی برای ارائه قدرت گرافیکی دارند و به همین دلیل در زمینه تدوین فیلم مشکلی نخواهند داشت.

البته برخی از گزینه‌ها نیز برحسب محدودیت بودجه انتخاب شده‌اند و حتی اگر به دنبال یک سیستم ارزان قیمت برای تدوین فیلم باشید، می‌توانید در این لیست آن را پیدا کنید. برخی از گزینه‌ها نیز هم راستا با یک سیستم گیمینگ قدرتمند معرفی شده و می‌توانید برای تجربه بازی نیز از آن‌ها استفاده کنید.

در کل، سیستم‌های گیمینگ می‌توانند یک سیستم خوب برای تدوین فیلم و میکس باشند، چرا که با تمرکز روی ارائه کارت گرافیک قدرتمند و مشخصات فنی بالا برای دیگر قطعات کامپیوتر، هیچ کم و کسری برای تسک‌های ادیت ویدیو نخواهند داشت.

با داشتن چنین سیستم‌هایی، شما تنها کافی است که در کنار آن‌ها، از لوازم جانبی صوتی و تصویری دیگر هم استفاده کرده و از آن‌ها برای ادیت ویدیوی خود کمک بگیرید. البته بهره بردن از یک نرم افزار قدرتمند و حرفه‌ای نیز می‌تواند نکته مهمی باشد. حال سخن را کوتاه کرده و به سراغ لیست می‌رویم.

لیست بهترین سیستم برای تدوین فیلم و میکس

iMac (27-inch, 2020)

Microsoft Surface Studio 2

Apple Mac Pro (2019)

Apple Mac mini (M1, 2020)

Dell G5

Lenovo Yoga A940

Lenovo Legion Tower 5i

Acer Predator Orion 9000

Apple iMac Pro

Lenovo IdeaCentre 520-AAST

 

ویژگی‌های بهترین سیستم برای تدوین فیلم و میکس

بعد از اینکه ده کامپیوتر برتر را به عنوان بهترین سیستم برای تدوین فیلم و میکس معرفی کردیم، حال بیایید در مورد فاکتورهای مهمی که هنگام خرید باید به آن‌ها توجه کنیم، صحبت کنیم. مهم‌ترین قطعاتی که در این کامپیوترها باید بررسی کنید، پردازنده مرکزی و کارت گرافیک هستند.

اگر به دنبال ادیت فیلم‌های بسیار با کیفیت یا وضوح بالا هستید که دارای چند جلوه تصویری پیچیده هستند، به شما توصیه می‌کنیم کامپیوتری تهیه کنید که کارت گرافیک اختصاصی داشته باشد. با چنین سیستمی، اطمینان خواهید داشت که کامپیوتر شما می‌توانید تسک‌های سنگین ادیت و تدوین فیلم را انجام دهد.

در کنار آن، یک پردازنده چند هسته‌ای سریع و مدرن نیز به شما کمک می‌کند که سرعت کار خود را هنگام ویرایش ویدیو بالا ببرید. اگر کامپیوتر شما یک حافظه رم مناسب هم داشته باشد، دیگر چیزی کم و کسر نداشته و هیچ ادیتی نخواهد که کامپیوتر شما در انجام آن تعلل داشته باشد. برای این منظور حافظه رم ۸ یا ۱۶ گیگابایتی را توصیه می‌کنیم.

کامپیوتر شما برای ادیت بهتر ویدیو، نیاز دارد که از یک حافظه SSD سریع هم بهره ببرد. این امر به شما کمک می‌کند که انتقال، کپی و دسترسی به فایل‌های بزرگ خود را سریع‌تر انجام دهید. فایل‌های ویدیویی، اغلب می‌توانند بسیار بزرگ باشند. مخصوصا اگر فیلم‌هایی با کیفیت 4K داشته باشید، حتما باید از یک حافظه سریع SSD با ظرفیت بالا استفاده کنید تا بتوانید تمام فایل‌های پروژه‌های خود را در آن جای دهید.

استفاده از بهترین نرم افزارهای ویرایش ویدیو هم به شما کمک می‌کند که از قدرت سیستم خود، به بهترین و البته بهینه‌ترین شکل ممکن استفاده کنید. حتما برنامه ادوبی پریمیر پرو را می‌شناسید. این برنامه توسط کاربران حرفه‌ای برای ادیت فیلم استفاده شده و شما نیز می‌توانید از آن به عنوان بهترین ابزار ادیت و تدوین فیلم استفاده کنید.

توجه داشته باشید که در کنار کامپیوترهایی که مخصوص این کار هستند، شما می‌توانید از لپ تاپ‌های مخصوص ادیت ویدیو نیز استفاده کنید. لپ تاپ‌ها برخلاف کامپیوتر، دارای قابلیت حمل و نقل هستند و می‌توانید شرایط آسان‌تری در محل کار و استودیو خود داشته باشید.

اما کامپیوترها مزیت مهمی دارند و آن‌هم به روزرسانی آسانی است که در سال‌های آینده قطعا به آن نیاز خواهید داشت. بنابراین اگر می‌خواهید که قطعات سیستم خود را در آینده بهبود بخشید، توصیه می‌کنیم که حتما به جای لپ تاپ، خرید یک کامپیوتر را مد نظر داشته باشید.

جمع‌بندی

در این مطلب سعی کردیم که بهترین سیستم برای تدوین فیلم و میکس را بررسی کرده و گزینه‌های موجود در لیست را بررسی کنیم. هرکدام از این کامپیوترها با داشتن پردازنده مرکزی و پردازنده گرافیکی قدرتمند، می‌توانند بهترین و سریع‌ترین عملکرد را در کارهای ادیت و تدوین فیلم داشته باشند.

قیمت این سیستم‌ها معمولا بالا بوده و نزدیک به کامپیوترهایی هستند که برای گیمرهای حرفه‌ای ساخته می‌شوند. برخی از این کامپیوترها قیمت مناسب‌تری دارند و می‌توانید خرید آن‌ها را مدنظر داشته باشید.

ما سعی کردیم که در کنار ارائه مشخصات فنی کامل از محصولات، نقاط ضعف و قدرت و قیمت حدودی آن‌ها را نیز بیاوریم تا شما مقایسه بهتری بین این کامپیوترها داشته باشید. طبق انتظار، کامپیوترهای ساخته شده توسط اپل، قدرتمند بسیار بالا در کنار قیمت فوق نجومی دارند و شاید کمتر کسی بتواند از پس بودجه آن‌ها بربیاید.

راشین صنعت ...
ما را در سایت راشین صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashin rashinsanat بازدید : 113 تاريخ : شنبه 21 خرداد 1401 ساعت: 17:50

قیمت فلاشینگ

قیمت فلاشینگ ساختمان علاوه بر کارایی خود زیبایی را نیز برای نما به ارمغان می آورد. قیمت فلاشینگ نمای ساختمان به چند عوامل بستگی دارد مثل نوع ورق ضخامت ورق خم ها و قوس های ورق بستگی دارد علاوه بر این عوامل رنگ این ورق نیز در قیمت فلاشینگ نیز تاثیر دارد.

انواع ورق های فلاشینگ ساختمان

ورق های مورد استفاده در فلاشینگ کار سه دسته می باشند که هر کدام قیمت خاص خود را دارند و انواع آن عبارت اند از:

 

1- ورق سیاه روغنی

 

2- ورق های آلومینیومی

 

3- ورق های گالوانیزه

 

از لحاظ قیمت و کیفیت ورق های سیاه روغنی نسبت به ورق های گالوانیزه و آلومینیومی پایین تر میباشد و ورق های گالوانیزه نسبت به ورق های آلومینیمی پایینتر می باشد و از همه گرانتر ورق آلومینیومی می باشد که برترین کیفیت را نیز دارد.

ضخامت ورق های فلاشینگ ساختمان

0/50

 

0/60

 

0/70

 

0/80

 

0/90

 

1

 

1/25

 

1/5

 

2

 

انواع خم ها در فلاشینگ ساختمان

1- دو خم یکطرفه

 

2- دو خم دوطرفه

 

3- سه خم یکطرفه

 

4- سه خم دو طرفه

فلاشینگ بام

فلاشینگ بام یا درپوش بام از مهمترین المان های ساختمان های مدرن است که امروزه تقریبا در بیشتر پروژه های عمرانی به کار می رود. در گذشته بر روی دیوار جان پناه از پوشش سنگ که قرنیز نامیده می شد استفاده می کردند، اما با توجه به مشکلاتی نظیرشکستگی و ترکیدن سنگ در اثر سرما و گرما و … ، خطر افتادن سنگ بر روی عابرین ، نمای نه چندان زیبای سنگ و… امروزه از فلاشینگ های فلزی به جای قرنیز استفاده می شود.

فلاشینگ ابزاری است که اغلب جهت آببندی نما و دیوار ساختمان و سازه شیروانی به کار می رود. البته کلمه فلاشینگ معانی متفاوتی از نظر صنعتی و پزشکی نیز دارد. که کلمه فلاشینگ در اینجا به عنوان ابزاری که جهت آب بندی نما، دیوار و پنجره به کار می رود، مد نظر است. این ابزار با توجه به اهداف طراح، طرح و پروفیل فلاشینگ و وظیفه و عملکرد آن از انواع مختلفی از ورق های روغنی ، سیاه ، گالوانیزه و گالوانیزه رنگی در ضخامت های دلخواه قابل تولید است. از این رو طرح های متنوع و متفاوتی و عملکردهای متنوعی برای این ابزار طراحی شده و مورد استفاده قرار می گیرد.

فلاشینگ های ساختمانی با توجه به محل مورد استفاده و هدف طراح به مقاطع متنوع طراحی و تولید می شوند. مهمترین قسمت های مورد استفاده از فلاشینگ درپوش بام و جلو پنجره می باشد که با توجه به تیپ اجرا و نوع آب بندی معمولا درپوش بام بصورت دو طرفه و جلو پنجره بصورت یکطرفه تولید می شود.

قیمت فلاشینگ روی دیوار به چه صورت محاسبه می شود؟

قیمت فلاشینگ بر اساس تعداد خم و زخامت ورق مورده نظر محاسبه می شود.

رنگ آمیزی فلاشینگ به چه صورت انجام می گیرد؟

رنگ آمیزی فلاشینگ با رنگ کوره ای استاتیک انجام می شود.

قیمت فلاشینگ ساختمان

قیمت فلاشینگ ساختمان یک امر متغییر و نیاز مند بازدید حضوری و ارائه طرح و سپس محاسبه هزینه صورت می گیرد .

البته بسته به تجربه و دانش ارائه دهنده خدمات قیمت فلاشینگ ساختمان به صورت میانگین اعلام میگردد.

نصب فلاشینگ ساختمان

برای اجرای و نصب فلاشینگ نما نیاز به دانش و تجربه کاری می باشد زیرا این نوع خدمات یک خدمات کاملا تخصصی می باشد که بدون داشتن دانش و تجربه کافی نمی توان خدماتی با کیفیت را رائه نمود . نصب فلاشینگ نمای ساختمان نیازمند دتایل اجرایی و طرح اولیه اجرای می باشد . قبل از نصب فلاشینگ نما ابتدا باید نوع ورق رنگ ورق و جزئیات اجرایی آن صورت بگیرد و پس از این امر اجرای توسط مجری آغاز می گردد .

راشین صنعت ...
ما را در سایت راشین صنعت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : rashin rashinsanat بازدید : 129 تاريخ : يکشنبه 8 خرداد 1401 ساعت: 16:53